1. OPĆE INFORMACIJE | |||||||||
1.1. Nositelj predmeta | red. prof. art. Tomislav Uhlik | 1.6. Godina studija | 3. | ||||||
1.2. Naziv predmeta |
Sviranje partitura C1 |
1.7. Bodovna vrijednost (ECTS) | 4(2 + 2) | ||||||
1.3. Suradnici | – | 1.8. Način izvođenja nastave (broj sati P+V+S+e-učenje) | P30* | ||||||
1.4. Studijski program (preddiplomski, diplomski, integrirani) | integrirani | 1.9. Očekivani broj studenata na predmetu | 10 | ||||||
1.5. Status predmeta | Obvezni | 1.10. Razina primjene e-učenja (1, 2, 3 razina), postotak izvođenja predmeta on line (maks. 20%) | – | ||||||
2. OPIS PREDMETA | |||||||||
2.1. Ciljevi predmeta | Upoznavanje zborskih skladbi različitih razdoblja i autora. Stjecanje umijeća čitanja vokalnih troglasnih, četveroglasnih i peteroglasnih partitura.
Upoznavanje instrumentalnih skladbi različitih razdoblja i autora. Stjecanje umijeća čitanja instrumentalnih troglasnih, četveroglasnih i peteroglasnih partitura. |
||||||||
2.2. Uvjeti za upis predmeta i ulazne kompetencije koje su potrebne za predmet | Nema posebnih uvjeta | ||||||||
2.3. Ishodi učenja na razini programa kojima predmet doprinosi | Student može svjesno, s razumijevanjem pratiti i analizirati svaki tiskani notni tekst kao i njegovu zvučnu realizaciju i to u njegovoj vertikalnoj i horizontalnoj dimenziji | ||||||||
2.4. Očekivani ishodi učenja na razini predmeta (4-10 ishoda učenja) | Vježbanje i usavršavanje u čitanju zborskih partitura, kako bi se vizuelno i praktično na klaviru osposobilo studenta za praćenje većeg broja dionica. Student se također praktički osposobljava služeći se starim ključevima uz violinski i basov ključ. Na taj način upoznaje se uz ostalo sa zborskom literaturom od baroka do 20. stoljeća. Uz adekvatnu primjenu redukcije transpozicije kao i pravilnu upotrebu položaja u okviru klavirskog sloga vodeći računa o karakterističnim zvučnim kombinacijama (bojama), realizira se partitura prvo praktično na instrumentu, a onda i kao zapis. Time je ostvaren obrnuti postupak stvaranja klavirskog izvatka zborske partiture. | ||||||||
2.5. Sadržaj predmeta detaljno razrađen prema satnici nastave
|
Sviranje partiture troglasnog ženskog zbora zapisane u dva crtovlja – 1 predavanje = 2 sata
– 1 vježba = 2 sata J. Magdić: Rastanak, K. Odak: Paysage III, S. Osterc: Nezgoda na piru, K. Odak: Zora E. Cossetto: Koja je zvjezdica Sviranje partiture četveroglasnog muškog zbora zapisane u dva crtovlja – 1 predavanje = 2 sata – 1 vježba = 2 sata V. Lisinski: Laku noć Sviranje partiture troglasnog ženskog zbora zapisane u tri crtovlja – 1 predavanje = 2 sata – 2 vježbe = 4 sata C. Monteverdi: Qual si puo dir, C. Festa. Madona io v’amo, O. di Lasso: Muzici C. Monteverdi: Il mio martir, Palestrina: Benedictus, A. Čelar: 4 pjesme za d.z. P. Gotovac: Crn-bel, Sviranje partiture troglasnog muškog zbora zapisane u tri crtovlja – 1 predavanje = 2 sata – 1 vježba = 2 sata P. Gotovac: Majka Maru priko mora dala, Ma se uvik smiju dica, P. I. Čajkovski: Večer
Sviranje partiture četveroglasnog ženskog zbora zapisane u četiri crtovlja – 1 predavanje = 2 sata – 1 vježba = 2 sata U. Krek: Prekmurska, J. Gallus: O vos omnes, J. Brahms: Adoramus te Sviranje partiture četveroglasnog muškog zbora zapisane u četiri crtovlja – 1 predavanje = 2 sata P. I. Čajkovski: Blažen kto uljibaetsja, Što smoknul veselija glas – 1 vježba = 2 sata
Sviranje partiture četveroglasnog mješovitog zbora zapisane u dva crtovlja – 1 predavanje = 2 sata – 2 vježbe = 4 sata J. S. Bach: O, grosse Lieb’, Wer nur den lieben Gott laest walten, O Haupt voll Blut und Wunden, Max Reger: Nun sich der Tag geendet hat F. Mendelssohn: Abchied vom Walde, Die Nachtigal, I. Stravinski: Pater noster
|
||||||||
2.6. Vrste izvođenja nastave: | predavanja
seminari i radionice vježbe on line u cijelosti mješovito e-učenje terenska nastava |
samostalni zadaci
multimedija i mreža laboratorij mentorski rad (ostalo upisati) |
2.7. Komentari: | ||||||
Manja grupa do 7 studenata | |||||||||
2.8. Obveze studenata | Redovno pohađanja nastave, priprema za sat, aktivnost na satu, godišnji ispit
Sviranje gradiva navedenog pod 2.5. uz prethodnu pripremu; |
||||||||
2.9. Praćenje rada studenata (upisati udio ECTS bodovima za svaku aktivnost tako da ukupni broj ECTS-a odgovara bodovnoj vrijednosti predmeta): | Pohađanje nastave | 30% | Istraživanje | Praktični rad | |||||
Eksperimentalni rad | Referat | Svakodnevni zadaci | 30% | ||||||
Esej | Seminarski rad | Ispitna izvedba | 40% | ||||||
Kolokviji | Usmeni ispit | (Ostalo upisati) | |||||||
Pismeni ispit | Projekt | (Ostalo upisati) | |||||||
2.10. Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | godišnji ispit: sviranje jedna pripremljene skladba iz ispitnog gradiva, također navedenog pod 2.5., te jedne skladbe po izboru nastavnika uz pripremu od 5 minuta
|
||||||||
2.11. Obvezna literatura (dostupna u knjižnici i putem ostalih medija) | Naslov | Broj primjeraka u knjižnici | Dostupnost putem ostalih medija | ||||||
Prema litaraturi navedenoj u 2.5. | |||||||||
2.12. Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | |||||||||
2.13. Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | Osnova za vrednovanje rada pojedinog studenta je njegovo redovito pohađanje nastave, aktivnost na nastavi, kvaliteta obavljenih zadataka izvan nastave te završni ispit.Muzička akademija će organizirati vrednovanje nastave putem anonimne ankete.
|
||||||||
2.14. Ostalo (prema mišljenju predlagatelja) |