Dr.sc. Diana Olčar, docent | ![]() |
|
OSOBNI PODATCI | ||
E-pošta | diana.olcar@ufzg.hr | |
Poveznica na osobnu web stranicu | ||
NASTAVA |
||
Odsjek | Odsjek za glazbenu pedagogiju i tambure | |
Kolegiji | Psihologija odgoja i obrazovanja | |
Soba | Učiteljski fakultet, 320 | |
Raspored | Utorak 8.00-10.00h, Petak 10-12h | |
Konzultacije | Učiteljski fakultet, soba 311, utorak 10.30-11.30 | |
Područja interesa: | ||
Psihologija odgoja i obrazovanja, Pozitivna psihologija
|
||
OBRAZOVANJE (u točkama kronološki od recentnog prema starijem)
2015. Doktorairala na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2008. Diplomirala psihologiju na Hrvatskim studijima, Sveučilište u Zagrebu |
||
RADNO ISKUSTVO (razdoblje, insitucija, radno mjesto)
2015. Učiteljski fakultet – poslijedkotorandica 2009. Učiteljski fakultet – asistentica |
||
ZNANSTVENO – ISTRAŽIVAČKI RAD
Znanstveni radovi: |
||
Olčar, D., Rijavec, M. i Ljubin Golub, T. (2017). Primary School Teachers’ Life Satisfaction: The Role of Life Goals, Basic Psychological Needs and Flow at Work. Current psychology. (u tisku)
Ljubin Golub, T., Rijavec, M. i Olčar, D. (2016). The relationship between executive functions and flow in learning. Studia psychologica, 58(1), 47-58. Rijavec, M., Ljubin Golub, T. i Olčar, D. (2016). Can learning for exams make students happy? Faculty related and faculty unrelated flow experiences and well-being. Croatian Journal of Education, 18(1), 153-164. Ljubin Golub, T., Olčar, D., i Bezak, S. (2016). Zadovoljstvo učitelja poslom: uloga agresivnog učeničkog ponašanja i učiteljske povezanosti s učenicima. Napredak: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu. 157(4), 437-458. Rijavec, M., Jurčec, L. i Olčar, D. (2013). To Forgive or Not to Forgive? Beliefs about Costs and Benefits of Forgiveness, Motivation to Forgive and Well-Being. Društvena istraživanja, 22(1), 23-40. Olčar, D. (2013). The role of positive emotions in play and exploration. Napredak, 154(1-2), 47-60. Žebec, M. S., Kopačević, D. i Mlačić, B. (2011). Relationship between the big-five personality dimensions and speed of information processing among adolescents. Društvena istraživanja, 20 (2), 435-455. Kopačević, D., Rogulja, N. i Tomić, M. K. (2011). Flow experience among future teachers during studies. Croatian Journal of Education. 13 (4), 175-195. Kopačević, D. i Miloloža, M. (2011). Stereotipi studenata o nadarenoj djeci. Škola, odgoj i učenje za budućnost. In A. Jurčević Lozančić i S. Opić, Siniša (ur.), Škola, odgoj i učenje za budućnost (str. 181-190). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
|
||
Članstvo u strukovnim organizacijama | ||
Stručne nagrade/priznanja | ||
Projekti | ||
Uključenost i zanesenost kao faktori manjeg sagorijevanja studenata | ||
datum objave | 12/07/2017 |