NAKNADNI UPIS (ONLINE) U ZIMSKI SEMESTAR AK.GOD.2021./2022. – 30.09.2021.

NAKNADNI ONLINE UPIS U ZIMSKI SEMESTAR

2021/2022. AKADEMSKE GODINE

30. RUJNA 2021.

OD 8 DO 12 SATI

 

 

UPIS SE OBAVLJA PUTEM STUDOMATA I POPUNJAVANJEM GOOGLE OBRASCA (https://shorturl.at/qtIOV)

 

NIJE POTREBNO SLATI MAIL NITI MOLBU ZA NAKNADNI UPIS.

 

PRIJE UPISA POTREBNO JE PROVJERITI NA STUDOMATU JESU LI SVI POLOŽENI ISPITI EVIDENTIRANI U STUDOMATU I PO POTREBI KONTAKTIRATI PREDMETNOG NASTAVNIKA DA UNESE OCJENU. UPIS SE NE MOŽE OBAVITI DOK NE BUDU UPISANE SVE OCJENE.

PORED TOGA, POTEBNO JE RAZDUŽITI SE U KNJIŽNICI MA I PODMIRITI TROŠKOVE NAJMA INSTRUMENTA I ORMARIĆA ZA PROTEKLU GODINU.

 

STUDENTIMA KOJI  SU U 2020/2021. AKADEMSKOJ GODINI PLAĆALI PUNU ŠKOLARINU (2. STUDIJ, PRIJELAZ, NASTAVAK NAKON PREKIDA, STRANCI) SMANJEN JE IZNOS ŠKOLARINE NA 6400 KUNA I PRODUŽEN ROK ZA UPLATU ZADNJE RATE ŠKOLARINE DO 31.1.2022.

STUDENTIMA KOJI SU U 2020/2021. GODINI BILI PRVI PUTA UPISANI KAO APSOLVENTI PRODUŽEN JE ROK ZA UPLATU PREOSTALE ŠKOLARINE DO 31.1.2022. I ODOBREN UPIS U ZIMSKI SEMESTAR BEZ PLAĆANJA ŠKOLARINE. UKOLIKO NE DIPLOMIRAJU DO 31.1.2022. UPISUJU LJETNI SEMESTAR UZ PLAĆANJE.

STUDENTI KOJI SU U 2020/2021. AKADEMSKOJ GODINI PLAĆALI ŠKOLARINU ZA NEPOLOŽENE ECTS BODOVE DUŽNI SU PLATITI IZNOS DO 30.9.2021.

 

PRILIKOM UPISA U STUDOMAT OBAVEZNO UPISATI IZBORNE PREDMETE (MOGU SE VIDJETI NA https://www.isvu.hr/visokaucilista/hr/podaci/1349/nastavniprogram/2021/razina/5/izvedba/R).

A U GOOGLE OBRAZAC U ODGOVARAJUĆA POLJA OBAVEZNO UPISATI IZBORNE PREDMETE ODNOSNO NEPOLOŽENE PREDMETE.

 

UPISANI IZBORNI PREDMETI MOGU SE PROMIJENITI U PRVA DVA TJEDNA NASTAVE, ZAHTJEV ZA PROMJENU SE ŠALJE NA MAIL referada@muza.hr.

 

ZA NAKNADNI UPIS U VIŠU GODINU STUDIJA POTREBNO JE UPLATITI 500,00 KUNA UPISNINE I 200,00 KUNA ZAKASNINE NA ŽIRO-RAČUN HR50 2340009 1100159167. NA UPLATNICI U RUBRIKU PRIMATELJ UPISATI MUZIČKA AKADEMIJA, TRG REPUBLIKE HRVATSKE 12, 10000 ZAGREB, KAO SVRHU UPISATI UPISNINA I ZAKASNINA, A U POZIV NA BROJ POTREBNO JE UPISATI OIB STUDENTA.

KOD PLAĆANJA ŠKOLARINE UPLATNICA SE POPUNJAVA ISTO OSIM IZNOSA I KAO SVRHU TREBA UPISATI ŠKOLARINA.

STUDENTI KOJI ŽELE PRODUŽITI NAJAM ORMARIĆA TREBAJU UPLATITI 100,00 KN NA ŽIRO RAČUN-AKADEMIJE I U SVRHU UPISATI NAJAM ORMARIĆA.

 

MOLBE VEZANE ZA UPIS, PRIZNAVANJE ISPITA, UPIS IZBORNIH PREDMETA I SLIČNO ŠALJU SE PUTEM GOOGLE OBRASCA.

 

SVE POTVRDE O UPLATI I MOLBE MORAJU SE PRENIJETI (UPLOAD) U GOOGLE OBRAZAC.

 

STUDENTI MOGU UPISATI SAMO JEDAN FAKULTATIVNI PREDMET SA DRUGIH SASTAVNICA SVEUČILIŠTA IZ UMJETNIČKOG ILI DRUŠTVENO-HUMANISTIČKOG PODRUČJA. PRIJE UPISA POTREBNO JE DOBITI SUGLASNOST FAKULTETA NA KOJEM SE ŽELI UPISATI PREDMET I SUGLASNOST PRODEKANA ZA NASTAVU MUZIČKE AKADEMIJE. OBRAZAC SE MOŽE PREUZETI NA WEB STRANICI AKADEMIJE (Zahtjev za upis izbornog predmeta na drugoj sastavnici) I POPUNJEN I POTPISAN SE ŠALJE NA MAIL referada@muza.hr. UPIS TAKVIH PREDMETA OBAVLJAT ĆE SE NEVEZANO ZA UPIS U GODINU, A U ISVU IH UNOSI REFERADA.

 

 

 

POTVRDE O UPISU IZDAVAT ĆE SE NAKON 5.10.2021. ZAHTJEV ZA IZDAVANJE TREBA POSLATI NA MAIL referada@muza.hr.

 

 

POČETAK NASTAVE JE 04.10.2021.

 

ZAGREB, 21.09.2021.                        STUDENTSKA REFERADA

 

 

 

© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija

Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube