ONLINE UPISI U ZIMSKI SEMESTAR 2021./2022. AKADEMSKE GODINE 6. – 17. RUJNA 2021. (više godine)

UPIS SE OBAVLJA PUTEM STUDOMATA I POPUNJAVANJEM GOOGLE OBRASCA KOJI SE NALAZI NA (upisni obrazac neće biti dostupan po isteku roka za upis) (obrascu možete pristupiti isključivo putem vaše AAI@Edu / Studomat korisničke oznake. Ukoliko ste u preglednik prijavljeni privatnim gmail računom obrascu nećete moći pristupiti).

NIJE POTREBNO SLATI MAIL ZA UPIS.

 

KRAJNJI ROK ZA UPIS JE 17. RUJNA DO 12.00 SATI

(upisni obrazac neće biti dostupan po isteku roka za upis)

 

PRIJE UPISA POTREBNO JE PROVJERITI NA STUDOMATU JESU LI SVI POLOŽENI ISPITI EVIDENTIRANI U STUDOMATU I PO POTREBI KONTAKTIRATI PREDMETNOG NASTAVNIKA DA UNESE OCJENU. UPIS SE NE MOŽE OBAVITI DOK NE BUDU UPISANE SVE OCJENE.

PORED TOGA, POTEBNO JE NAJKSANIJE DO 3. RUJNA RAZDUŽITI SE U KNJIŽNICI MA I PODMIRITI TROŠKOVE NAJMA INSTRUMENTA I ORMARIĆA ZA PROTEKLU GODINU.

STUDENTIMA KOJI  SU U 2020/2021. AKADEMSKOJ GODINI PLAĆALI PUNU ŠKOLARINU (2. STUDIJ, PRIJELAZ, NASTAVAK NAKON PREKIDA, STRANCI) SMANJEN JE IZNOS ŠKOLARINE NA 6400 KUNA I PRODUŽEN ROK ZA UPLATU ZADNJE RATE ŠKOLARINE DO 31.1.2022.

STUDENTIMA KOJI SU U 2020/2021. GODINI BILI PRVI PUTA UPISANI KAO APSOLVENTI PRODUŽEN JE ROK ZA UPLATU PREOSTALE ŠKOLARINE I ZAVRŠETAK  STUDIJA DO 31.1.2022. (OBAVEZAN JE UPIS U ZIMSKI SEMESTAR BEZ PLAĆANJA ŠKOLARINE). UKOLIKO NE DIPLOMIRAJU DO 31.1.2022. UPISUJU LJETNI SEMESTAR UZ PLAĆANJE POLOVICE IZNOSA ŠKOLARINE.

STUDENTI KOJI SU U 2020/2021. AKADEMSKOJ GODINI PLAĆALI ŠKOLARINU ZA NEPOLOŽENE ECTS BODOVE DUŽNI SU PLATITI IZNOS DO 30.9.2021.

STUDENTI KOJI U 2021/22. GODINI PRVI PUT UPISUJU APSOLVENTSKU GODINU UPISUJU SE BEZ PLAĆANJA ŠKOLARINE I AKO NE DIPLOMIRAJU DO 31.1.2022. UPISUJU LJETNI SEMESTAR UZ PLAĆANJE POLOVICE ŠKOLARINE.

PRILIKOM UPISA U STUDOMAT OBAVEZNO UPISATI IZBORNE PREDMETE (MOGU SE VIDJETI NA https://tinyurl.com/yn6xnhvx

A U GOOGLE OBRAZAC U ODGOVARAJUĆA POLJA OBAVEZNO UPISATI IZBORNE PREDMETE I NEPOLOŽENE PREDMETE KOJI SE PRENOSE.

UPISANI IZBORNI PREDMETI MOGU SE PROMIJENITI U PRVA DVA TJEDNA NASTAVE, ZAHTJEV ZA IZMJENU SE ŠALJE NA MAIL referada@muza.hr.

ZA UPIS U VIŠU GODINU STUDIJA POTREBNO JE UPLATITI 500,00 KUNA UPISNINE NA ŽIRO-RAČUN HR50 2340009 1100159167. NA UPLATNICI U RUBRIKU PRIMATELJ UPISATI MUZIČKA AKADEMIJA, TRG REPUBLIKE HRVATSKE 12, 10000 ZAGREB, KAO SVRHU UPISATI UPISNINA, A U POZIV NA BROJ POTREBNO JE UPISATI OIB STUDENTA.

KOD PLAĆANJA ŠKOLARINE UPLATNICA SE POPUNJAVA ISTO OSIM IZNOSA I KAO SVRHU TREBA UPISATI ŠKOLARINA.

STUDENTI KOJI ŽELE PRODUŽITI NAJAM ORMARIĆA TREBAJU UPLATITI 100,00 KN NA ŽIRO RAČUN-AKADEMIJE I U SVRHU UPISATI NAJAM ORMARIĆA.


MOLBE VEZANE ZA UPIS, PRIZNAVANJE ISPITA, UPIS IZBORNIH PREDMETA I SLIČNO ŠALJU SE PUTEM ISTOG GOOGLE OBRASCA.

SVE POTVRDE O UPLATI I MOLBE MORAJU SE PRENIJETI (UPLOAD) U GOOGLE OBRAZAC.

STUDENTI MOGU UPISATI SAMO JEDAN FAKULTATIVNI PREDMET SA DRUGIH SASTAVNICA SVEUČILIŠTA IZ UMJETNIČKOG ILI DRUŠTVENO-HUMANISTIČKOG PODRUČJA. PRIJE UPISA POTREBNO JE DOBITI SUGLASNOST FAKULTETA NA KOJEM SE ŽELI UPISATI PREDMET I SUGLASNOST PRODEKANA ZA NASTAVU MUZIČKE AKADEMIJE. OBRAZAC SE MOŽE PREUZETI NA WEB STRANICI AKADEMIJE (Zahtjev za upis izbornog predmeta na drugoj sastavnici) I POPUNJEN I POTPISAN SE ŠALJE NA MAIL referada@muza.hr. UPIS TAKVIH PREDMETA OBAVLJAT ĆE SE NEVEZANO ZA UPIS U GODINU, A U ISVU IH UNOSI REFERADA.

POTVRDE O UPISU IZDAVAT ĆE SE NAKON 22.9.2021. ZAHTJEV ZA IZDAVANJE TREBA POSLATI NA MAIL referada@muza.hr.

POČETAK NASTAVE JE 04.10.2021.

ZAGREB, 30.08.2021.                        STUDENTSKA REFERADA

© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija

Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube