Dekan Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, red. prof. art. Igor Lešnik (u daljnjem tekstu: dekan), raspisuje Poziv za prijavu projektnih prijedloga u okviru temeljnog financiranja znanstvene i umjetničke djelatnosti na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu u 2022. godini
I.
Zaposlenici Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu aktivni u znanstvenoj i umjetničkoj djelatnosti pozivaju se na prijavu prijedloga istraživačkih projekata za 2022. godinu. Ako Senat Sveučilišta u Zagrebu donese odluku o raspodjeli sredstava za temeljno financiranje znanstvene i umjetničke djelatnosti Sveučilišta u Zagrebu za 2022. godinu te Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu dodijeli navedena sredstva, dekan će provesti natječajni postupak za odabir projektnih prijedloga koji će se financirati iz tih sredstava (u daljnjem tekstu: natječaj). Ovim se dokumentom propisuje način prijave projektnih prijedloga, način provedbe natječajnog postupka te kriteriji vrednovanja projektnih prijedloga.
II.
Projektni prijedlozi znanstvenih i umjetničkih istraživanja za 2022. godinu za koje se traži financiranje iz sredstava iz članka I. ovoga dokumenta prijavljuju se na obrascu koji se nalazi u privitku ovoga dokumenta. Prijave je potrebno poslati u elektroničkom obliku na adresu projekti@muza.hr te potpisane urudžbirati u Uredu za opće poslove Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu do petka, 30. travnja 2022. u 12 sati. Nepotpisani i nepotpuni projektni prijedlozi te prijedlozi predani nakon isteka navedenog roka neće se razmatrati. Voditelji projekata sami su dužni organizirati prikupljanje potpisa.
III.
Prijaviti se mogu istraživačke skupine s jednim voditeljem te dva do sedam suradnika (ukupno 3 – 8 članova po skupini). Svaki voditelj ili suradnik tijekom 2022. godine može biti član samo jedne istraživačke skupine na Sveučilištu u Zagrebu prijavljene na natječaj za temeljno financiranje znanstvene i umjetničke djelatnosti u 2022. na temelju odluke Senata Sveučilišta u Zagrebu iz čl. I. ovoga dokumenta.
Voditelj projekta mora biti zaposlenik Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu izabran u znanstveno-nastavno ili umjetničko-nastavno zvanje, ili izabran u počasno zvanje professor emeritus Sveučilišta u Zagrebu.
Suradnici na projektu moraju biti zaposlenici Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu izabrani u znanstveno-nastavno, umjetničko-nastavno, nastavno ili suradničko zvanje asistenta i poslijedoktoranda ili u počasno zvanje professor emeritus Sveučilišta u Zagrebu. Upis u Upisnik znanstvenika nije uvjet za suradnike na projektu.
U istraživačku skupinu mogu biti uključeni i vanjski suradnici, istraživači ili stručnjaci koji nisu zaposlenici Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, no oni ne mogu ostvariti sredstva dodijeljena Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu.
IV.
Jedna istraživačka skupina može zatražiti potporu u iznosu od najviše 80.000,00 kuna, a ukupan iznos sredstava po članu istraživačke skupine ne smije biti veći od 10.000 kn.
Dodijeljena sredstva smiju se trošiti do 31. prosinca 2022. godine. Najkasnije do kraja veljače 2023. godine voditelji odobrenih projekata moraju podnijeti izvještaj o provedbi projekta i postignutim rezultatima elektroničkom poštom na adresu projekti@muza.hr. Za dosljednu provedbu radnog i istraživačkog plana projekta u skladu s odobrenim projektnim prijedlogom odgovoran je voditelj projekta.
V.
Sredstva iz čl. I. ovoga dokumenta namijenjena su institucijskom financiranju umjetničkog istraživanja i znanstvene djelatnosti što podrazumijeva:
VI.
Neprihvatljivi su sljedeći troškovi:
VII.
Na temelju pristiglih projektnih prijedloga i odluke Senata Sveučilišta u Zagrebu o raspodjeli sredstava za temeljno financiranje znanstvene i umjetničke djelatnosti Sveučilišta u Zagrebu za 2022. godinu, konačnu odluku o raspodjeli navedenih sredstava na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu donosi peteročlano Povjerenstvo za vrednovanje prijava za potporu temeljnog financiranja znanstvene i umjetničke djelatnosti Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu za 2022. godinu (u daljnjem tekstu: povjerenstvo). Članove povjerenstva imenuje dekan, a odluka o sastavu povjerenstva prilog je ovome dokumentu.
Odluku o financiranju projekata u okviru ovoga natječaja povjerenstvo će donijeti na temelju sljedećih kriterija:
S obzirom na sadržaj, strukturu i opravdanost predloženih troškova, a u skladu s navedenim kriterijima, povjerenstvo može predložiti potpuno ili djelomično usvajanje financijskoga plana projektnog prijedloga, kao i odbiti projektni prijedlog u cijelosti.
VIII.
Odluku iz članka VII. ovoga natječaja povjerenstvo je dužno donijeti u roku od 30 dana od isteka roka za dostavu prijava, odnosno donošenja odluke Senata Sveučilišta o Zagrebu o raspodjeli akontacijske doznake za temeljno financiranje znanstvene i umjetničke djelatnosti Sveučilišta u Zagrebu za 2021. godinu (ovisno o tome što nastupi poslije).
Odluku povjerenstva potvrđuje dekan u roku od 15 dana od njezina donošenja, a o njoj se elektroničkom poštom obavještavaju voditelji projekata. Povjerenstvo će o sadržaju odluke izvijestiti Vijeće Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu na prvoj redovitoj sjednici nakon donošenja odluke, a rezultati natječaja objavit će se po potvrdi dekana na internetskim stranicama Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.
U Zagrebu, 3. veljače 2022. dekan: red. prof. art. Igor Lešnik, v. r. Prilozi:
© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija