UPUTE ZA UPIS NA DALJINU – PRELAZNICI 2022.

Kandidati 20. rujna 2022. na mail dobivaju obrasce za upis i lozinku s kojom se prijavljuju na Studomat (www.isvu.hr/studomat/hr/prijava). VAŽNO: lozinka je privremena i potrebno ju je promijeniti u roku od 48 sati! Ona će biti potrebna za kasnije korištenje Studomata, ne za upis jer se neće moći sami upisati.

Svi kandidati dobivaju na mail Ugovor o plaćanju školarine koji isto tako trebaju potpisati i povratno poslati na mail upisi@muza.hr.

 

Strani državljani moraju za upis dobiti OIB koji izdaje Porezna uprava (Avenija Dubrovnik 32, Zagreb). Upute za dodjeljivanje OIB-a mogu se pronaći na stranici Porezne uprave

https://www.porezna-uprava.hr/HR_OIB/Stranice/DodjeljivanjeOIBa.aspx  na hrvatskom

https://www.porezna-uprava.hr/en/Pages/SingleNews.aspx?NewsID=7&List=News na engleskom jeziku.

Dobiveni OIB treba poslati na mail upisi@muza.hr najkasnije do 19. rujna 2022.

 

Na Obrazac za iksicu potrebno je zalijepiti sliku formata 3,5×4,5 cm i potpisati se unutar jedne kućice – potpis ne smije izlaziti izvan okvira kućice. Druga kućica je za slučaj da treba ponoviti potpis. Potpisati se treba tanjim crnim flomasterom ili debljom crnom kemijskom olovkom. Obrazac treba poslati poštom zajedno sa svim upisnim obrascima!

 

Za upis na Muzičku akademiju potrebno je uplatiti 600,00 kuna upisnine na žiro-račun HR50 2340009 1100159167. U rubriku primatelj upisati Muzička akademija, Trg Republike Hrvatske 12, 10000 Zagreb, kao svrhu upisati upisnina, a u poziv na broj potrebno je upisati OIB kandidata.

 

Za plaćanje školarine potrebno je uplatiti 2.400,00 kuna za prvu ratu na žiro račun  HR50 2340009 1100159167. U rubriku primatelj upisati Muzička akademija, Trg Republike Hrvatske 12, 10000 Zagreb, kao svrhu upisati 1. rata školarine za 2022/2023. i ime i prezime kandidata, a u poziv na broj potrebno je upisati OIB kandidata.

 

 

UPUTE ZA UPIS:

  1. Popuniti Upisni list i potpisati Izjavu o privatnosti, te zajedno sa potvrdom o uplati upisnine, potpisanim Ugovorom o plaćanju školarine i potvrdom o uplati prve rate poslati na mail upisi@muza.hr
    Dokumenti mogu biti u pdf formatu (.pdf), u wordu (.doc ili .docx) ili kao slika (.jpg ili .jpeg).

 

  1. Sve popunjene i potpisane obrasce i potvrde o uplati OBAVEZNO treba isti dan poslati poštom na adresu Akademije: Muzička akademija, Trg Republike Hrvatske12, 10000 Zagreb.

 

 

SVE POTREBNO ZA UPIS TREBA POSLATI MAILOM DO SRIJEDE 21. RUJNA 2022. U 12.00 SATI.

 

 

© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija

Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube