Home | Gallery | Tiskana izdanja Muzičke akademije
Tiskana izdanja Muzičke akademije
2012.
J.Novosel: 20 Capriccios
„Capricci su namijenjeni, ponajprije, entuzijastima koji svoje umjetničke potencijale žele izraziti solističkim nastupima. Isto tako namijenjeni su znatiželjnicima od kojih će neki, nakon susrte s ovim djelom, možda postati entuzijasti.“ - Josip Novosel.
2005.
Josip Novosel
Škola za kontrabas I., drugo izdanje
Ova škola za kontrabas u tri sveska predstavlja prvu cjelovitu metodu nastave tog instrumenta u nas. Melodičnošću vježbi i etida istodobno se rješavaju tehnički problemi i razvijaju interpretacijske sposobnosti učenika, te nadasve ljubav prema instrumentu.
1981.
Pavel Rojko
Testiranje u muzici
Testovi u muzici su psihološki mjerni instrumenti - standardizirani postupci kojima se mjeri i vrednuje muzikalnost, znanja i vještine, muzičke izvedbe, ukus, procjene i stavovi. Knjiga donosi pregled karakteristika i vrsta testova u muzici, te opis svake pojedine vrste.
2011.
S. Selak: METODIKA NASTAVE LIMENIH PUHAČKIH INSTRUMENATA
Vrhunski trubač i dugogodišnji profesor Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, Stanislav Selak u ovom udžbeniku izlaže osnove metodike nastave puhačkih instrumenata, poglavito trube. Ova vrijedna knjiga prva je ovakve vrste u nas i svojevrsan je umjetnički i pedagoški credo profesora Selaka. Njegova metoda rada, znalačka zapažanja i bogato iskustvo sigurno mogu biti od velike koristi novim naraštajima velike obitelji puhačkih instrumenata.
2004.
C.Bach: OGLED O PRAVOJ UMJETNOSTI SVIRANJA KLAVIRA
Klasik Carla Philipa Emanuela Bacha sina čuvenog Johanna Sebastiana Bacha smatra se prvom metodičnom raspravom o poduci sviranja i interpretaciji glazbe na instrumentima s tipkama 18. stoljeća. „Ogled o pravoj umjetnosti sviranja klavira“ zamišljen je kao praktični udžbenik koji govori o svim elementima izvođačkog umijeća na pretečama današnjeg klavira. Knjiga pruža autentičan uvid u izvođačku praksu ondašnjeg vremena i zasigurno može biti zanimljiva širem krugu današnjih interpreta i učitelja glazbe. Knjiga je tiskana 1753. godine, a prvi hrvatski prijevod omogućili su Sanja Lovrenčić i Veljko Glodić.
2011.
A.Klobučar: GLAZBENI OBLICI
Skladatelj, orguljaš i profesor emeritus Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu, akademik Anđelko Klobučar u ovoj knjizi predstavio je povijesni razvoj glazbenih oblika od gregorijanskih napjeva pa sve do simfonijskih pjesama Richarda Straussa.
“Glazbeno djelo događa se u vremenu i stvarno postoji samo tijekom vlastita izvođenja. Ono nastaje organizacijom zvukovnog materijala, pa je za njegovo razumijevanje važno uočiti oblikovanje toga glazbenog sadržaja. U središtu naše pažnje bit će struktura glazbenog djela, njegov ustroj, kao i način oblikovanja pojedinih segmenata te njihove funkcije. Jer, kako kaže Robert Schumann, tek kada je jasan oblik djela, bit će jasan njegov sadržaj i ideja”.
1982.
Valter Dešpalj
Pet etida za violončelo
1982.
Valter Dešpalj
Cadenzas for cello concertos by C.Ph.E. Bach, J. Haydn, C. Stamitz, L. Boccherini
2014.
M.Filippi: L'ITALLIANO CON I LIBRETTI D'OPERA
Priručnik namijenjen studentima solo-pjevanja, koji talijanski jezik uče kroz svijet glazbe i opere, upoznajući se sa stranim jezikom struke. Koncipiran je kao sveučilišni udžbenik za prve dvije godine studija, u potpunosti pisan na talijanskom jeziku.
2006.
J.Magdić: VOKALNA POLIFONIJA
U ovom udžbeniku autor Josip Magdić, skladatelj, dirigent te dugogodišnji profesor na Muzičkim akademijama u Sarajevu (od 1970.godine) i Zagrebu (od 1995. godine) metodički razrađuje elemente i značajke vokalnog sloga razdoblja renesanse što je popraćeno brojnim i znalačko odabranim primjerima iz glazbene literature. Ova knjiga omogućava svim zainteresiranima upoznavanje stvaralačke tehnike i stilskih odlika jednog od najvažnijih razdoblja u razvoju glazbene umjetnosti – renesanse.
1979.
Milan Nagy
Metodika nastave violončela
Skripta namijenjena studentima violončelistima Muzičke akademije u Zagrebu. Sadrži opis osnovnih principa sviranja na violončelu , nastavni program za violončelo, pregled povijesti razvoja instrumenta i opis djelatnosti zagrebačkih violončelista od 1827. do nastanka priručnika.
Ova stranica koristi kolačiće (en. cookies), nužne za ispravan rad i prikaz personaliziranog sadržaja. Ako ste suglasni s time pritisnite U redu. Ukoliko niste suglasni s korištenjem kolačića molimo prilagodite vaš preglednik sukladno uputama pritiskom na Više.U reduViše