Jelka Vukobratović, ass.

Jelka Vukobratović, (asist.) Jelka Vukobratović
OSOBNI PODATCI
E-pošta jelka.vukobratovic@gmail.com
Poveznica na osobnu web stranicu  
NASTAVA

 

Odsjek II. muzikologija
Kolegiji   Uvod u etnomuzikologiju B,  Etnomuzikološko istraživanje, Tradicijska glazba, Popularna glazba, Hrvatska tradicijska glazba
Soba 337
Raspored  
Konzultacije  
Područja interesa:
Glazba i (etnički) identiteti; festivalizacija; baštinizacija; glazba i rad
OBRAZOVANJE 
Universität für Musik und darstellende Kunst Graz, doktorski studij etnomuzikologije (kandidat) (2014.- )

Muzička akademija u Zagrebu, studij muzikologije (2006.-2012.)

Muzička akademija u Zagrebu, studij flaute (2004.-2008.)

RADNO ISKUSTVO (
Muzička akademija u Zagrebu, odsjek za muzikologiju, asistentica (2015.- )

Glazbena škola Alberta Štrige Križevci, profesorica flaute i povijesti glazbe (2009.-2015.)

ZNANSTVENO – ISTRAŽIVAČKI RAD

Znanstveni radovi:

1.      2008. “Glazba u Križevcima u 19. stoljeću – pregled dosadašnjih istraživanja”. Cris: časopis Povijesnog društva Križevci, vol. 10 (1):111-114.

2.      2010. “Odnos tradicijske glazbe i zakona o autorskom pravu u Hrvatskoj”. Etnološka tribina, vol. 33 (40):97-106.

3.      KIKAŠ, Mario, Bojan MUCKO, Jelka VUKOBRATOVIĆ i Petra KELEMEN. 2011. “Urbanoumjetnički festivali: kulturne politike i potencijali subverzivnosti”. Studia ethnologica Croatica, vol. 23 (1):67-92.

4.      OSTASHEWSKI, Marcia, Ely ROSENBLUM, Jelka VUKOBRATOVIĆ i Jana ZORIC. 2013. “Notes from the field”. Canadian Folk Music vol. 47 (3):13-20.

5.      KONFIC, Ivanka, Lucija KONFIC i Jelka VUKOBRATOVIĆ. 2014. Tamburaški orkestar Glazbene škole Alberta Štrige Križevci. Križevci: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Koprivničko-križevačke županije Križevci.

6.      2014. “The new paths and travels of ojkanje singing”. U: E. Dunin, L. Melish i I. Opatcheska-Tatarcheska [Ur.], Third Symposium of International Council for Traditional Music, Study Group on Music and Dance in Southeastern Europe. Skopje: ICTM: 234-241.

7.      2014. “Lokalna tradicija kao nositelj etničkog identiteta – novoiscrtane granice ojkanja”. U: M. Belaj, Z. Čiča, A. Matkovič, T. Porenta, N. Škrbić Alempijević [Ur.], Ponovno iscrtavanje granica: Transformacije identiteta i redefiniranje kulturnih regija u novim političkim okolnostima. 12. Hrvatsko-slovenske etnološke paralele. Zagreb: Hrvatsko etnološko društvo, Slovensko etnološko društvo: 263-274.

8.      Marcia Ostashewski with Eric Favaro, Ely Rosenblum, Patricia Nalepa, Jana Zoric and Jelka Vukobratovic. 2015 [objavljeno 2017].  „Virtual (music) exhibits as critical spaces of community engagement: The diversitycapebreton.ca web portal“. Ethnologies 37/1: 89-118.

9.      2018. „Memories of Music in the Croatian Community in Sydney, Cape Breton“. Narodna umjetnost 55/1: 22-38.

10.  2018. „(Im)possibility of doing ethnomusicology beyond urban/rural dichotomy“. U: Amra Bosnić und Naida Hukić (Ur.), The Collection of Papers of the 10th International Symposium „Music in Society“, Sarajevo, October 20-22 2016. Sarajevo: Musicological Society of the Federation of Bosnia and Herzegovina: 256-267.

 

 

Članstvo u strukovnim organizacijama
Hrvatsko muzikološko društvo (HMD), Hrvatsko etnološko društvo (HED), European Seminar in Ethnomusicology (ESEM),  International Council for Traditional Music (ICTM),
Stručne nagrade/priznanja
 
Projekti
Cape Breton University, Sydney, Nova Scotia, Kanada: East and Central European Community Project, asistentica u  istraživanju (2013.-2014.). Nositeljica projekta: Marcia Ostashewski
datum objave

15.1.2019.

 

© 2016 Sveučilište u Zagrebu Muzička akademija

error: Sadržaj stranice je zaštićen
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube